Αναρτήθηκε από
4ο Γενικό Λύκειο Τρίπολης
στις
Παρασκευή, Ιουνίου 24, 2011
COMENIUS - CUENTAME, LODI, ITALY, 2011
τον καθεδρικό ναό Duomo, στο Μιλάνο.
Το δεύτερο ταξίδι που πραγματοποίησε το σχολείο μας στο πλαίσιο του προγράμματος COMENIUS – CUENTAME, ήταν στο Lodi της Ιταλίας.
Οι εντυπώσεις όλων μας, μαθητών και καθηγητών, ήταν άριστες. Η φιλοξενία των Ιταλών μάς εντυπωσίασε. Οι μαθητές μας έμειναν ενθουσιασμένοι από τους ιταλούς κηδεμόνες.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η παρακολούθηση μαθημάτων μέσα σε τάξεις του ιταλικού σχολείου, γιατί έτσι δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές μας να δουν το εκπαιδευτικό σύστημα της γειτονικής χώρας.
Επισκεφθήκαμε το Δημαρχείο της πόλης,
Επισκεφθήκαμε τα αξιοθέατα του Lodi, τη Σκάλα του Μιλάνου,
το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, στο Μιλάνο,
όπου οι μαθητές και οι καθηγητές ξεναγήθηκαν από ειδικούς επιστήμονες, τον καθεδρικό ναό Duomo, στο Μιλάνο.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η ξενάγησή μας στο ναό Santa Maria Presso San Satiro , εκκλησία η οποία είναι μια από τις πιο ξακουστές στο Μιλάνο. Κτίστηκε το 1488. Θεωρείται ως μια από τις πιο καλές δουλειές του Bramante, αρχιτέκτονα της Αναγέννησης στην Ιταλία. Κατασκευάζοντας την κόγχη του ιερού δεν ειχε στη διάθεσή του τα αναγκαία 9.70μ. αλλά μόνο 97 εκατ.
Ο Μπραμάντε με θαυμαστό τρόπο εκμεταλλεύτηκε το λιγοστό χώρο δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση του βάθους με το τέχνασμα της ψευδούς προοπτικής σε μια ζωγραφισμένη ψευδοκόγχη.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες μας ήταν η τετράωρη ποδηλασία στους αγρούς της Λομβαρδίας. Με ξεναγούς τους Ιταλούς μαθητές διασχίσαμε λιβάδια με κανάλια και λίμνες, είδαμε την ντόπια πανίδα και χλωρίδα, επισκεφθήκαμε φάρμες και εκκλησίες σε χωριά κι απολαύσαμε παραδοσιακές λιχουδιές.
Εκείνο όμως που είναι εντυπωσιακό μετά από κάθε ταξίδι είναι η επίδραση που αυτό ασκεί στα παιδιά. Αίρει την ξενοφοβία, το ρατσισμό, συντελεί στην προσέγγιση των λαών με αβίαστο και φυσικό τρόπο, πλαταίνει τους ορίζοντές τους και τους αποδεικνύει τη σημασία της γλωσσομάθειας.
0 Comments:
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)